De vele mogelijkheden van het CNOC platform: Mail

CNOC-mogelijkheden

Bij CNOC zijn we gespecialiseerd in het maken van maatwerksoftware. Dat betekent niet dat we bij elke applicatie weer vanaf scratch beginnen. Dat gaat ons te ver en het zou ook totaal overbodig zijn. De basis van elke applicatie is in vele opzichten standaard. Daarom hebben we een eigen platform ontwikkeld waarmee we elk project een vliegende start kunnen geven.

Een goede basis is het halve werk

Het CNOC framework bevat allerlei standaardcomponenten zoals autorisatie, logging, databasecontrols en functies om schermen of workflows te maken. Daarop bouwen we maatwerk software. Betrouwbaar, snel en relatief voordelig.

You’ve got mail!

Het voert te ver om een opsomming te geven van alle functies die het framework biedt. Daarom beperken we ons dit keer tot de features qua mail. Allereerst ondersteunt ons platform verschillende manieren om mails te versturen: vanaf een eigen mailserver, via een externe mailprovider of vanuit een tool als Mailchimp. Net wat jij handig vindt.

Ieder zijn eigen templates

Natuurlijk moeten de mails er ook strak uitzien en volledig in lijn zijn met de huisstijl. Het platform biedt een gebruiksvriendelijke interface waarmee je eenvoudig e-mail templates kunt aanmaken die je eindeloos kunt herbruiken. In principe kan elk bedrijf zijn eigen templates aanmaken en beheren, maar we helpen ze er natuurlijk graag bij.

Opties om mails te personaliseren

Wil je mails personaliseren, dan kun je gebruik maken van alle gegevens die opgeslagen zijn in de database. Niet alleen naam- en adresgegevens, maar ook bijvoorbeeld order- of betaalgegevens. Alle data die ook maar beschikbaar is, kan toegevoegd worden aan de mail.

Bulkmails

Veel bedrijven hebben al een tool als Mailchimp ingericht voor het versturen van bulkmails. Ook hieraan hebben we gedacht. Maak je gebruik van Mailchimp templates, dan kunnen we deze standaard integreren met je maatwerk oplossing zodat je ook hierin alle gegevens kunt opnemen die beschikbaar zijn in de database.

Automatisch of handmatig?

Het tijdstip waarop de mails worden verstuurd kan de klant zelf bepalen: Ze kunnen realtime worden verstuurd of naar aanleiding van een bepaalde trigger. De mail kan ook klaargezet worden om op een later tijdstip automatisch te worden verstuurd of voor handmatige verzending. In het laatste geval kan een medewerker de mails nog checken c.q. aanpassen voor ze verstuurd worden.

De klant is koning

De mogelijke toepassingen zijn eindeloos. Een van onze klanten stuurt zijn medewerkers automatisch een mailtje als ze jarig zijn. Een ander stuurt automatisch een ontvangstbevestiging na de ontvangst van een order. Bijna alles wat de klant wil, kan het CNOC platform aan. En mocht je echt iets nieuws willen, dan maken we het gewoon. Want uiteindelijk zijn we natuurlijk specialist in maatwerk. Het maken van nieuwe functionaliteit is wat we het allerliefste doen!

It is not possible anymore to post new comments